Τιμές προϊόντων
Οι τιμές των προϊόντων και οι εκπτώσεις ισχύουν για ηλεκτρονικές παραγγελίες και ενδέχεται να είναι διαφοροποιημένες από τις αντίστοιχες τιμές τους στα καταστήματά μας.
Αποστολή προϊόντων
Η αποστολή και παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 4-5 εργάσιμων ημερών.
Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 09:00 έως τις 17:00.
Τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται στις μεταφορικές εταιρείες λόγω δυσπρόσιτων περιοχών, καιρικών συνθηκών, λάθους της μεταφορικής, αργιών, περιόδους αιχμής, λόγω καθυστέρησης του προμηθευτή να μας στείλει το προϊόν και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
Τα βαριά ή ογκώδη προϊόντα τα παραλαμβάνει ο πελάτης από την μεταφορική εταιρεία, κατόπιν συνεννόησης.
Η συσκευασία δώρου παρέχεται δωρεάν. Σε περιόδους αιχμής όπως Χριστούγεννα, Πάσχα, σχολική περίοδος κλπ. παρέχονται κόλλες περιτυλίγματος.
Κόστος αποστολών
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το κόστος αποστολής του κάθε προϊόντος στην σελίδα εμφάνισης του.
Γενικότερα για προϊόντα με ογκομετρικό βάρος εως 2 κιλά το κόστος αποστολής είναι 3.20, 3.50 και 10.5 ευρώ για αποστολές με courier εντός Αττικής, εντός πόλης και σε δυσπρόσιτες περιοχές αντίστοιχα.
Για προϊόντα ογκομετρικού βάρους επιπλέον των 2 κιλών το κόστος αποστολής είναι αυτό των 2 κιλών συν μία επιβάρυνση της τάξης των 1.3, 1.5 και 3.7 ευρώ για κάθε επιπλέον των 2 κιλών για τις αποστολές με courier εντός Αττικής, εντός πόλης και σε δυσπρόσιτες περιοχές αντίστοιχα.
Για αποστολή με courier παρακαλούμε ενημερωθείτε στην αντίστοιχη σελίδα προϊόντος.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 3 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τα πολύ βαριά ή ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία εκτός Αττικής, για τα οποία ισχύουν οι λοιποί τρόποι πληρωμής: κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα,. Σε περίπτωση που κάποιες παραγγελίες διαπιστωθούν βαριά ή ογκώδη και δεν έχουν καταχωρηθεί από το σύστημα μας θα υπάρξει ενημέρωση για τον τρόπο αποστολής.
Επιστροφές προϊόντων
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, κ.λ.π.).
Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης, εντός 20 ημερών από την αγορά τους. Τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας..
Προϊόντα που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχονται αλλαγή ή επιστροφή σε καμία περίπτωση.
Τα πιστωτικά σημειώματα που εκδίδονται από τα καταστήματα, δεν δύνανται να συμψηφιστούν με ηλεκτρονικές παραγγελίες.
Το κόστος επιστροφής κάποιου μη ελαττωματικού προϊόντος και αποστολής νέου ανέρχεται στα 6€ και στα 8€ σε περίπτωση που απαιτηθεί και αντικαταβολή.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων (Refund), θα πρέπει να έχει βεβαιωθεί η πληρωμή από το λογιστήριό μας και να έχει επιστραφεί το δέμα. Η παραπάνω διαδικασία απαιτεί περίπου 10 εργάσιμες ημέρες και το κόστος ανέρχεται στα 6€ ή 8€ αντίστοιχα, εάν έχει αποσταλεί από εμάς το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρία courier. Εάν η αποστολή έχει γίνει με πρακτορείο μεταφορών το κόστος είναι ανάλογο με τα δέματα που έχουν αποσταλθεί.
Ελαττωματικά προϊόντα
Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο
info@spathari.gr, ή μέσω τηλεφώνου στο 210 6848517 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.
Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος.
Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το spathari.gr. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Μπορείτε επίσης να περάσετε από τo καταστήμά μας κατόπιν συνεννόησης.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, με δική σας χρέωση μεταφορικών εξόδων επιστροφής.
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί ενώ θα πρέπει να συνοδεύονται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης).Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας, είτε με e-mail στη διεύθυνση
[email protected], είτε τηλεφωνικά στο 210 6848517.
EΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ή ΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Mε βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος δηλ. η εταιρεία ΣΠΑΘΑΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στη συνέχεια η εταιρεία μας να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση γίνετε είτε από την εταιρεία μας μας την ίδια είτε αν χρειαστεί από τον κατασκευαστή/εισαγωγέα).
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.
Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής αποζημιώνονται από την εταιρεία μας